oud en nieuw in pai

2 januari 2014 - Pai District, Thailand

Oud en nieuw vieren in pai, wat een beleving! Vanaf 29 december was er een invasie van toeristen, vooral chinese en thaise mensen, wat de relaxe sfeer in het dorpje omtoverde tot een bomvolle toeristendorpje. Alles was volgeboekt en ook op het grasveld van de school en langs de rivier kwamen steeds meer tentjes te staan voor de kampeerders. Ook hier zijn chinesen vol met de camera, op de loopbruggen stond het vol met mensen die foto's aan het maken waren van elkaar, van de bloemen en de omgeving, amsterdam op het leidseplein hahaha! S' avonds vooral veel vuurwerk, niet de knallers maar het mooie grote siervuurwerk en veel van de rustige geluksballonnen wat voor mooie plaatjes in de lucht zorgde zo tussen de sterren.

We waren heel dankbaar met ons rustige plekje en zijn vooral veel aanhet toeren geweest in de bergen, heerlijk in de hottubs gelegen zonder al teveel afleiding van het stukje rust wat daar wel was. Tijdens een wandeling door de walkingstreet kwamen we bij een plekje terecht waar we hoorde van een leuk trancefeestje in de bergen tijdens oud en nieuw. Helemaal leuk en meteen kaartjes gekocht!

Het feestje was geweldig!!! Tussen de bergen, aan het meer, lekkere muziek en een goede sfeer, precies wat bij ons past. Om 12 uur hebben we met zijn allen afgeteld en geluksballonnen de lucht in laten gaan, de juiste muziek op de achtergrond en samen met zo'n 200 mensen het nieuwe jaar ingeluid.

Zo rustig en stil als kerst hier voorbij gaat zo goed wordt oud en nieuw hier gevierd. Aan iedereen de beste wensen voor 2014!!!

1. An-Jes Kriyana:
    6 januari 2014
    Voor jou ook de beste wensen.
    Leuk om te lezen hoe fijn het was.

Veel liefs
    An-Jes Kriyana
  2. Angela:
    6 januari 2014
    Wat heerlijk voor jullie.
    Goede trip, enjoy! Liefs